Kom en ontdek onze scoutswerking op de Doe Mee!

De doemee is het heus evenement aan de abdij van Hemiksem dat het werkingsjaar van Scouts- en Gidsen Hemiksem inluidt.

Op zaterdag 16 september 2017 kan je je vanaf 20u (her)inschrijven en ontdekken wie je leiding wordt via knotsgekke filmpjes op de leidingsvoorstelling. Dat hoef je natuurlijk niet met een lege maag te doen; vanaf 18u ben je welkom om te genieten van een overheerlijke barbecue. Je hebt de keuze tussen verschillende soorten vlees of groentenburger (€3 per stuk) en lekkere saladebar (€2 per persoon). Je keuze kan je tot woensdag 13 september doorgeven via deze website. Je bent natuurlijk nog welkom om te komen genieten van een drankje voor- en na de leidingsvoorstelling! Schrijf je hier in voor de BBQ!

Op zondag 17 september 2017 organiseren we een grootse openspelnamiddag. Die dag houden we een reis rond de wereld: haal je verkleedkleren dus maar boven!
Je kan er een hindernissenparcours afleggen, boogschieten, je uitleven op de springkastelen, en zelfs van een heuse zelfgesjorde waterglijbaan afglijden! Wie het wat rustiger aan wil doen, kan altijd een hamburger eten, geschminkt worden, of in de zandbak graven. Voor de ouders is er een bar zodat zij op een aangename manier hun spruit in het oog kunnen houden. Iedereen is welkom om 13u aan de abdij voor een fietstocht doorheen Hemiksem en Schelle. Van 14u tot 17u gaat de openspelnamiddag daar dan echt van start!

Tot dan!