Zangavond

Scouts Hemiksem gaat (ver)bouwen en dat is goed nieuws!

Nieuwe lokalen voor de Scouts, dat kost handenvol geld. Daarom gaan we het nuttige aan het aangename sjorren en organiseren we een fantastische zangavond op de Gemeenteplaats.

Wat kan u verwachten? Wel, dat valt kort samen te vatten:
+++ TENT +++
+++ DRANK +++
+++ ZINGEN +++
+++ MARIO +++

U merkt het, een niet te missen avond vol gouden klassiekers, foute deuntjes en hedendaagse topnummers!! Begin alvast die kelen te smeren want op ZATERDAG 13 OKTOBER is het al van dat!

U bent welgekomen vanaf 19u, ZINGEN start om 20u. Toptip: kom op tijd!

Ik wil een lieke

Wij zijn op zoek naar sponsors en sympathisanten die graag mee de muziekkeuze willen bepalen. U kan al een liedje kiezen en sponsoren vanaf 20 euro via dit webformulier!

1. Liedje naar keuze: € 20
 U kiest een leuke meezinger die zal gezongen worden op de zangavond via dit webformulier. Hierbij wordt de sponsor(s) vermeld bij de songtekst in het zangboekje en indien gewenst bij aankondigen van het lied.
2. Reclame in zangboekje 1/2 pagina: € 40
Uw logo of reclame wordt op 1/2 van een A5 pagina in het zangboekje vertoond. U bezorgt ons uw reclame of logo digitaal aan via email.
2. Reclame in zangboekje volledige pagina: € 50
Uw logo of reclame wordt op een volledige A5 pagina in het zangboekje vertoond. U bezorgt ons uw reclame of logo digitaal aan via email.
3. Banner of spandoek: € 50
U bezorgt ons een banner of bord met reclame. Deze wordt tijdens de zangavond op een goed zichtbare plaats gehangen.
5. Vip pakket: op aanvraag Indien u interesse heeft in een sponsorpakket op maat, neem dan gerust contact met ons op!

Wij hopen u alvast zeker te mogen verwelkomen op onze zangavond!
meer info via ikwileenlieke@scoutshemiksem.be