Steun het project

Een goede jeugdwerking start met een goed en veilig lokaal. Door een gezellig en speels lokaal met een ruime en groene speelplaats, zullen de leden van Scouts Hemiksem niets te kort komen op zondag. Met een speelbos in de nabije omgeving en de waterbus en veerboot op wandelafstand, zijn ze in een wip in de natuur of de stad. Laat de bos en stadsspelen maar beginnen!
website
Scout ben je voor het leven! Dit is de slogan van Voshem. Voshem staat voor Vereniging Oud-Scouts Hemiksem. Zij organiseren dan ook tal van leuke activiteiten voor jongvolwassenen en iets minder jongvolwassenen. Voshem is een plaats waar oude scoutsvrienden in contact blijven. Door uitstappen of gewoon een gezellige drink in het ontmoetingslokaal blijven oudscouts vrienden voor het leven. Als klap op de vuurpijl ondersteunen Voshem ook de jeugdgroep met raad en daad.
website

Polyvalente zaal

Wafelenbakken, spaghettislagen, mosselfestijnen, trouw, communie en verjaardagsfeesten,... Het zijn maar enkele voorbeelden van evenementen die op regelmatige basis georganiseerd worden in Hemiksem. Wij willen een plaats creëren waar al deze evenementen probleemloos georganiseerd kunnen worden. Een polyvalente zaal voor iedereen voor een schappelijke prijs.

Enkele cijfers

gerealiseerd