Woeflepoef Welpen

Zo 28 april: Alles op een stok vergadering (11u - 17u)

Vandaag gaan we nog is chef spelen. Maar omdat wij bij de scouts is graag zot doen, doen we dat vandaag ook. We gaan alles bakken op een stok boven het vuur. Nog even een kleine tip voor het kiezen van je ingrediënten. Pasta bakken op een stok is zelfs de leiding nog niet gelukt.

Mei

Vrij 3 mei - Zo 5 mei : Weekend

We gaan op weekend! Meer info in de whatsapp of via mail.

Za 11 mei: Familieactiviteit (12u30 - 17u)

Kom zeker naar één van de grootste en tofste vergaderingen van het jaar! Vandaag spelen we met alle takken samen een groot spel en iedereen mag zijn familie eens laten kennismaken met de scouts. Vergeet dus niet om op tijd zoveel mogelijk familie op te trommelen voor deze onvergetelijke dag! Achteraf kunnen jullie met zen allen genieten op de bbq die onze Jins zullen organiseren.

Zo 19 mei: Bosspel (14u - 17u)

Vandaag gaan we nog eens goed ravotten in het bos en een goei bosspel spelen, ouders gewaarschuwd, je kind kan vuil worden!

Zo 26 mei: De legende van het kakbos (14u - 17u)

Misschien hebben jullie wel al eens gehoord van deze legende uit oud-Hemiksem. Heel lang geleden woonde er een meneer b. Kak in Hemiksem, er word gezegd dat hij ooit een grote schat heeft begraven in een bos, het bos dat naar hem vernoemd is, het kakbos. Al velen hebben het gezocht maar nooit gevonden... Vandaag gaan wij onze kans wagen.

Za 1 juni: Kampinschrijving (19u - 21u)

Vandaag is het de dag om je in te schrijven voor het aller leukste kamp. Dus zeker komen om dit niet te missen.

Vrij 7 juni: Sportvergadering (19u - 21u)

Wie zijn de sportiefste welpen onder ons? Dat komen we deze vergadering te weten! Doe zeker je sportkleding aan voor vandaag, zie wel dat je als scout herkenbaar bent met een das.

Vrij 14 juni: Waterspelen (19u - 21u)

Als het weer met ons meezit spelen we vandaag spelletjes met water, een handdoek gaat misschien wel handig zijn! Als het niet warm genoeg is gaan we iets anders doen dat nog steeds super leuk gaat zijn!

Vrij 21 juni: BBQ (19u - 21u)

Voor de laatste vergadering van het jaar gaan we afsluiten met een barbeque, pak een vleesje mee of iets anders, de leiding zal hun beste barbeque-kunsten nog eens laten zien.