Woeflepoef Jongverkenners

Maart

Zo 3 maart: Groepsvergadering (12u - 17u)

Een vergadering met iedereen van de scouts waar jullie kunnen laten zien dat de jongverkenners toch wel de beste tak is in de hele scouts. PS: Heb al middag gegeten.

Zo 10 maart: Zwemmen (11u - 17u)

Zwemmen, ik denk dat dat wel duidelijk is. We trekken vandaag naar het subtropisch zwembad in Deurne. Kom zeker allemaal met de fiets want Deurne is ver wandelen. Hier een lijstje met benodigdheden: •    !!identiteitskaart!! zeker meenemen anders mag je NIET binnen in het zwembad •    Een aansluitende zwembroek •    Een fiets •    11 euro voor de inkom •    Een middagmaal of extra centjes om daar iets te kopen

Zo 17 maart: Orientatiespel (14u - 17u)

Vandaag gaan we eens kijken wie van jullie de beste kaartlezer is en trekken we op een tocht vol opdrachten en uitdagingen in de polders van Bazel.

Zo 24 maart: Verassingsvergadering (14u - 17u)

Wat we deze week gaan doen is voor jullie een groot mysterie. Als jullie willen weten welke zotte plannen jullie leiding deze week gemaakt hebben, dan moeten jullie maar afkomen :). Het beloofd een zotte vergadering te worden

Vrij 29 maart - Zo 31 maart : Weekend

Een mega spannend weekend staat voor de deur! We trekken dit weekend naar de grens tussen België en Nederland voor de beste dagen van 2024. Hier gaan jullie de antwoorden op raadsels en mysteries (hopelijk) aan het licht brengen. Meer informatie komt via WhatsApp en mail.

Zo 7 april: Geen vergadering

Na het weekend is de leiding nog aan het bekomen. Hierdoor is het geen vergadering. Maar geen nood, volgende week is het alweer een supertof weekend.

Vrij 12 april - Zo 14 april : Districsweekend

Dit weekend trekken wij met alle scouts en gidsen van het district rupel naar de hoge rielen. Hier moeten wij natuurlijk de scouts hemiksem vertegenwoordigen. Dus allemaal zeker komen! Het beloofd een fantastisch weekend te worden. Meer informatie over het weekend volgt nog.

Zo 21 april: Bosspel (14u - 17u)

Het is nog eens tijd voor een klassiek bosspel, een scouteskere vergadering dan deze zal er dit jaar niet meer zijn. Dus hopelijk komen jullie met zoveel mogelijk vandaag!

Zo 28 april: Mister jvk verkiezingen (14u - 17u)

Wie van jullie is de snelste, wie de sterkste, wie heeft de beste technische vaardigheden en wie is het meest intelligent, DE “mister jvk” is natuurlijk iemand die op al deze domeinen met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Wie dat juist is komen we vandaag te weten.