Woeflepoef Welpen

Maart

Zo 3 maart: Groepsvergadering (12u - 17u)

Vandaag is de dag dat jullie als welpen gaan laten zien aan alle andere takken waarom jullie de beste tak zijn. Dus kom met zo veel mogelijk om jullie dominantie over de andere takken te laten zien. PS: Heb al middag gegeten.

Zo 10 maart: Pleinspelen (14u - 17u)

Jullie liefde voor koud-koud kon niet on opgemerkt blijven. Vandaar dat we vandaag gaan ontdekken wat we nog meer op een veld kunnen spelen. Doe zeker je beste kleren niet aan want jullie leiding is zeer competitief.

Zo 17 maart: Vliegerfestival (14u - 17u)

ALLE PILOTEN AANDACHT!! Dat de meeste van jullie op wolken leven is geen verassing. Maar hoe goed kunnen jullie tussen de wolken vliegen? Wij gaan zondag uitzoeken wie de beste piloot onder ons is. (Tip: het is de leiding)

Zo 24 maart: Chemie vergadering (14u - 17u)

Ooit al eens de limieten van de chemie en fysica willen ontdekken op scoutse wijze? Dan is vandaag je kans! We gaan samen wat leuke proefjes doen. Neem zeker een veiligheidsbril mee om je te beschermen (indien je dit niet hebt, laat dat dan tijdig weten aan de leiding weten) Tot zondag kwisten biebels!

Zo 31 maart: Geen vergadering

Deze week is het jammer genoeg geen scouts. Vrolijk Pasen en tot na de vakantie.

Zo 7 april: Geen vergadering

Zo 14 april: Geen vergadering

Zo 21 april: Alles op een stok vergadering (11u - 17u)

Vandaag gaan we nog is chef spelen. Maar omdat wij bij de scouts is graag zot doen, doen we dat vandaag ook. We gaan alles bakken op een stok boven het vuur. Nog even een kleine tip voor het kiezen van je ingrediënten. Pasta bakken op een stok is zelfs de leiding nog niet gelukt.

Zo 28 april: De grote schat van Hemiksem (14u - 17u)

We vonden vorige week plots een oude kaart op de scouts. Al eens van de schat van Hemiksem gehoord? Wel deze eeuwen oude legende gaan we vandaag ontdekken. Vergeet zeker je verstand niet thuis want enkel de slimste speurders zullen met de schat kunnen gaan lopen.